Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
Privatizaciju u roku
Ministar privrede Srbije Željko Sertić kazao je u ponedeljak da će privatizacija preduzeća biti okončana u zakonskom roku i da će biti smanjene plate zaposlenima u Agenciji za privatizaciju.

"Proces privatizacije biće vodjen u skladu sa svim zakonskim pravilima, biće javan i otvoren", rekao je Sertić novinarima u Agenciji za privredne registre.

Direktor Agencije za privatizacija Ljubomir Šubara upozorio je u nedelju da privatizacija 512 preduzeća sa većinskim državnim kapitalom najverovatnije neće biti gotova do kraja godine, što je zakonski rok, a da su glavni razlozi nedorečene zakonske odredbe, imovinska pitanja, birokratija, ali i sami zaposleni u toj agenciji.

Sertić je istakao da neće biti "nikakvog kolapsa" 31. maja, kad istice rok za zastitu preduzeća u restrukturiranju od naplate njihovih dugova.

Nakon tog roka, kako je objasnio Sertić, jednom broju preduzeća biće skinuta blokada i "gledaće se da se problemi tih firmi reše, bilo kroz stečaj, privatizaciju ili na neki drugi način".

Sertić je kazao da će država morati da nastavi da štiti i strateška preduzeća koja će Vlada Srbije odrediti na predlog Ministarstva privrede, a očekuje se da će biti oko 20 takvih firmi.

On je dodao da je država spremna da proda preduzeća sa negativnim kapitalom za jedan evro, ali će se jasno definisati obaveze kupaca kako se ne bi desilo da oni nakon privatizacije gurnu firme u stečaj ili ih prodaju.


Brendovi "mts"-a i "Telekoma Srbija" se spajaju
"Telekom Srbija" će od danas sve telekomunikacione usluge koje pruža korisnicima potpisivati jedinstvenim brendom – "mts". Korisnički brend "mts", sada i sa novim vizuelnim identitetom, objedinjuje pod jednim krovom i imenom sve usluge kompanije - fiksnu i mobilnu telefoniju, internet, televiziju i druge multimedijalne usluge, navedeno je u saopštenju "Telekoma".

- Sveobuhvatni brend "mts" rezultat je nastojanja da izgradimo jaku, modernu i prepoznatljivu tržišnu marku koja će na najbolji način komunicirati sve usluge kao i vrednosti za koje se naša kompanija zalaže - rekla je izvršna direktorka za privatne korisnike kompanije "Telekom Srbija", Natalija Jegdić.

Grafičko rešenje predstavlja ideal zajednice, formirane oko jakog centra, koja se širi i umnožava, ali ujedno i usluge kompanije koje se razvijaju i tako pomažu zajednici da napreduje.

Slogan "Tvoj svet" ilustruje želju da novi "mts" bude u potpunosti posvećen ispunjavanju korisnikovih želja i potreba, kao i ostvarivanju njegovih ideja i inspiracije.
 


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta