Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
"Žitoprodukt" uvećao proizvodnju za 150% - Kragujevačko preduzeće planira milionsku investiciju u no
"Žitoprodukt" iz Kragujevca, koji posluje u okviru kompanije "Don Don", planira ulaganje od 1 mil EUR u novi proizvodni program i opremu, rečeno je novinarima prilikom obilaska proizvodnih pogona ovog preduzeća. Ova investicija obezbediće i posao za još 50 radnika. Obeležavajući sedam godina poslovanja u Srbiji, "Don Don" je posebnu pažnju posvetio fabrici u Kragujevcu koja je postala centralni pogon u njihovom sistemu za proizvodnju tost hleba, kojim se od sada iz "Žitoprodukta" snabdeva celo tržište Srbije, od Beograda do Leskovca.

U pogonima kragujevačke fabrike, čiji su proizvodni kapaciteti porasli 150% otkad posluju u okviru "Don Dona", uskoro bi trebalo da zamiriše i dvopek.

- Planirana je proizvodnja dvopeka u narednih meces dana za celo tržište Srbije, ali i regiona što podrazumeva nabavku kompletne automatizovane linije - kaže Bojan Aleksić, zamenik generalnog direktora "Žitoprodukt".

Kapaciteti kragujevačkog proizvođača hleba i peciva koji do sada nisu bili u funkciji, proradiće sa novim proizvodnim programom i opremom. Osim u segmentu pekarstva, "Don Don" je proširio poslovanje i na segment mlinarstva, zbog čega je mlin u kragujevačkom pogonu veoma bitan slovenačkoj kompaniji.

- Kapacitet postojećeg mlina je 100 tona na 24 sata, a trenutno radimo na projektima koji bi trebalo da povećaju kapacitet na 150 tona, dok je za skoriju budućnost predviđeno povećanje na 200 tona. Sa 122 zaposlena radnika dnevna proizvodnja je 50.000 vekni svežeg, rezanog, pakovanog i tost hleba, a za proizvodnju se utroši oko 15t brašna dnevno - rekao je Slobodan Urošević, generalni direktor "Žitoprodukta".

Iako "Don Don" ima svoja dva brenda, "Tvojih 5 minuta" i "Naše zrno", zadržao je i proizvode "Žitoprodukta" jer je tradicija poslovanja slovenačke kompanije da neguje lokalne brendove. Poslovanje u Kragujevcu je specifično jer "Žitoprodukt" ima svoje maloprodajne radnje što nije bio slučaj u drugim fabrikama koje posluju u okviru "Don Dona".

Za kratko vreme, od 2008. godine, "Don Don" je postao lider u industrijskom pekarstvu, a u njegovim pogonima na dnevnom nivou se proizvede oko 350.000 vekni različitih vrsta hleba.

- Od male pekare postali smo najveći srpski prozvođač hleba i peciva, i to u regionu. "Don Don" je za ovih 7 godina u Srbiju uložio oko 50 mil EUR u proizvodne pogone, ljudstvo, i obrazovanje zaposlenih. Izvozimo u Bugarsku, Crnu Goru, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, a pokušavamo da se "probijemo" i u Italiju i Rumuniju - kaže Aleksandra Đurišić, PR menadžerka "Don Dona".

U Srbiji "Don Don" ima oko 1.000 zaposlenih i oko 300 saradnika, a njihov rad su prepoznali potrošači, partneri i stručna javnost koji su im dodelili nagradu "Najbolje iz Srbije" za brend "Naše zrno".

- Nagrada nam je znak da radimo pravu stvar i da su naši napori da imamo identičan kvalitet hleba od severa do juga zemlje, urodili plodom - dodaje Đurišić.

"Don Don" je vlasnik i pogona PDM u Pudarcima, i većinski vlasnik "Žitopeka" u Nišu, a kao zakupac posluje u pogonima "Fidelinka pekara" u Subotici, Leskovcu, "Pekarstvo" AD u Kraljevu, "Žitoprodukt" u Zrenjaninu i u pogonu "Jakovo".

Bojan Aleksić i Slobodan Urošević
Tradicija duga vek i po

Razvojni put " Žitoprodukta " datira od 1856. kada je na mestu današnje fabrike bila vodenica koju su kupila dva brata i ubrzo počeli sa proširenjem kapaciteta. Pod imenom Društveno preduzeće "Žitoprodukt" poslovalo je od 1956. do 2000. godine. Od 2000. su počeli sa emitovanjem akcija i ulaskom u privatizacioni proces koji se završio 2006. kada je "Žitoprodukt" postao akcionarsko društvo. U 2012. i početkom 2013. otkupljen je paket državnih akcija, a iste godine "Agromarket" postaje prvi većinski vlasnik. Naredne godine, 23. oktobra "Don Don" je otkupio akcije i postao većinski vlasnik "Žitoprodukta".

Smena posle 26 godina

Dugogodišnji generalni direktor "Žitoprodukta" Slobodan Urošević, koji je vodio preduzeće 26 godina, u novembru 2015. odlazi u penziju, a njegovo mesto naslediće njegov sadašnji zamenik, Bojan Aleksić.
 


"Žitoprodukt" uvećao proizvodnju za 150%
"Žitoprodukt" iz Kragujevca, koji posluje u okviru kompanije "Don Don", planira ulaganje od 1 mil EUR u novi proizvodni program i opremu, rečeno je novinarima prilikom obilaska proizvodnih pogona ovog preduzeća. Ova investicija obezbediće i posao za još 50 radnika. Obeležavajući sedam godina poslovanja u Srbiji, "Don Don" je posebnu pažnju posvetio fabrici u Kragujevcu koja je postala centralni pogon u njihovom sistemu za proizvodnju tost hleba, kojim se od sada iz "Žitoprodukta" snabdeva celo tržište Srbije, od Beograda do Leskovca.

U pogonima kragujevačke fabrike, čiji su proizvodni kapaciteti porasli 150% otkad posluju u okviru "Don Dona", uskoro bi trebalo da zamiriše i dvopek.

- Planirana je proizvodnja dvopeka u narednih meces dana za celo tržište Srbije, ali i regiona što podrazumeva nabavku kompletne automatizovane linije - kaže Bojan Aleksić, zamenik generalnog direktora "Žitoprodukt".

Kapaciteti kragujevačkog proizvođača hleba i peciva koji do sada nisu bili u funkciji, proradiće sa novim proizvodnim programom i opremom. Osim u segmentu pekarstva, "Don Don" je proširio poslovanje i na segment mlinarstva, zbog čega je mlin u kragujevačkom pogonu veoma bitan slovenačkoj kompaniji.

- Kapacitet postojećeg mlina je 100 tona na 24 sata, a trenutno radimo na projektima koji bi trebalo da povećaju kapacitet na 150 tona, dok je za skoriju budućnost predviđeno povećanje na 200 tona. Sa 122 zaposlena radnika dnevna proizvodnja je 50.000 vekni svežeg, rezanog, pakovanog i tost hleba, a za proizvodnju se utroši oko 15t brašna dnevno - rekao je Slobodan Urošević, generalni direktor "Žitoprodukta".

Iako "Don Don" ima svoja dva brenda, "Tvojih 5 minuta" i "Naše zrno", zadržao je i proizvode "Žitoprodukta" jer je tradicija poslovanja slovenačke kompanije da neguje lokalne brendove. Poslovanje u Kragujevcu je specifično jer "Žitoprodukt" ima svoje maloprodajne radnje što nije bio slučaj u drugim fabrikama koje posluju u okviru "Don Dona".

Za kratko vreme, od 2008. godine, "Don Don" je postao lider u industrijskom pekarstvu, a u njegovim pogonima na dnevnom nivou se proizvede oko 350.000 vekni različitih vrsta hleba.

- Od male pekare postali smo najveći srpski prozvođač hleba i peciva, i to u regionu. "Don Don" je za ovih 7 godina u Srbiju uložio oko 50 mil EUR u proizvodne pogone, ljudstvo, i obrazovanje zaposlenih. Izvozimo u Bugarsku, Crnu Goru, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, a pokušavamo da se "probijemo" i u Italiju i Rumuniju - kaže Aleksandra Đurišić, PR menadžerka "Don Dona".

U Srbiji "Don Don" ima oko 1.000 zaposlenih i oko 300 saradnika, a njihov rad su prepoznali potrošači, partneri i stručna javnost koji su im dodelili nagradu "Najbolje iz Srbije" za brend "Naše zrno".

- Nagrada nam je znak da radimo pravu stvar i da su naši napori da imamo identičan kvalitet hleba od severa do juga zemlje, urodili plodom - dodaje Đurišić.

"Don Don" je vlasnik i pogona PDM u Pudarcima, i većinski vlasnik "Žitopeka" u Nišu, a kao zakupac posluje u pogonima "Fidelinka pekara" u Subotici, Leskovcu, "Pekarstvo" AD u Kraljevu, "Žitoprodukt" u Zrenjaninu i u pogonu "Jakovo".

Bojan Aleksić i Slobodan Urošević
Tradicija duga vek i po

Razvojni put " Žitoprodukta " datira od 1856. kada je na mestu današnje fabrike bila vodenica koju su kupila dva brata i ubrzo počeli sa proširenjem kapaciteta. Pod imenom Društveno preduzeće "Žitoprodukt" poslovalo je od 1956. do 2000. godine. Od 2000. su počeli sa emitovanjem akcija i ulaskom u privatizacioni proces koji se završio 2006. kada je "Žitoprodukt" postao akcionarsko društvo. U 2012. i početkom 2013. otkupljen je paket državnih akcija, a iste godine "Agromarket" postaje prvi većinski vlasnik. Naredne godine, 23. oktobra "Don Don" je otkupio akcije i postao većinski vlasnik "Žitoprodukta".

Smena posle 26 godina

Dugogodišnji generalni direktor "Žitoprodukta" Slobodan Urošević, koji je vodio preduzeće 26 godina, u novembru 2015. odlazi u penziju, a njegovo mesto naslediće njegov sadašnji zamenik, Bojan Aleksić.


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta