Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
Vrednost izvoza Nectara oko 36 mil EUR godišnje - Posle Afrike i Azije,sledi osvajanje novih tržišta
Kompanija Nectar će uskoro osvojiti nova tržišta, posle proboja na tržište Afrike, Azije i zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza, najavili su predstavnici kompanije na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije u Parizu SIAL 2016.

- Na prethodnom SIAL-u smo otvorili neka nova tržišta, pre svega u Africi i Aziji, ali i neka tržišta iz regiona bivšeg Sovjetskog Saveza, tako da nastavljamo da radimo na tim tržištima i tražimo nova da bismo proširili svoju prisutnost - rekao je generalni direktor Nectar grupe Mihailo Janković.

On očekuje da će ove godine te pozicije biti učvršćene i da će kompanija izaći na neka nova tržišta na kojima do sada nije bila prisutna.

Predstavljen je kompletan portfolio Nectar grupe, odnosno gotovi proizvodi iz asortimana Nectara, i gotovi proizvodi iz oblasti hrane i pića iz asortimana Fructala.

- Takođe, izlažemo i nudimo našim klijentima poluproizvode, kaše i koncentrate. To je jedan segment poslovanja kojem posvećujemo dosta pažnje - ističe Janković.

- Nectar grupa ima kapacitete za preradu 120 hiljada tona voća po sezoni, odnosno godišnje, tako da to je segment poslovanja koji želimo da unapredimo i da takođe vidimo potencijal na ovom sajmu - rekao je Janković i istakao da godišnja vrednost izvoza iznosi 36 mil EUR.


Devetnaest kompanija iz prehrambene industrije na sajmu SIAL u Parizu
Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije organizovale su nastup 19 srpskih kompanija iz sektora prehrambene industrije na 51. Međunarodnom sajmu hrane i prehrambenih proizvoda SIAL 2016 u Parizu, saopštila je PKS.

Međunarodni sajam hrane i prehrambenih proizvoda SIAL jedan je od najznačajnijih međunarodnih sajmova iz oblasti prehrambene industrije na tržištu Evropske unije, a održava se od 16. do 20. oktobra.

U okviru nacionalnog štanda Srbije svoj proizvodni program izlaže 19 kompanija - Master Frigo Beograd, Bilje Borča Beograd, Polimark Food Industry Beograd, Basket Zdravija Made By Hand Golubinci, Benlian Foods Niš, Coolfood Beograd, Hibrid Beograd, ITN Group Beograd, Jugprom Leskovac, Mundorama Beograd, Planter Šabac, Pionir Subotica, Sicoberry Kraljevo, Voćar Svilajnac, Moravac ZZ Leskovac, Venac Stara Pazova, Agranela Valjevo, Laki Arilje i Yumis Niš.

Nastup na jednoj od najuglednijih međunarodnih izložbi prehrambenih proizvoda omogućava izlagačima da predstave svoje proizvode i plasiraju ih na nova tržišta, kao i da pospeše postojeće i steknu nove poslovne kontakte. Tradicionalno učešće srpskih kompanija na sajmu SIAL doprinosi kvalitetnijem pozicioniranju srpskih brendova i većem izvozu.

Sajam SIAL je bienalnog karaktera, održava se svake druge godine. Na površini od 191.000 m2 predstavi se više od 7.000 izlagača iz svih sektora prehrambene industrije iz 105 zemalja. Sajam godišnje poseti bezmalo 155.000 posetilaca iz 194 zemlje, od čega je 62,8% stranih posetilaca.


NBS dala kompaniji iPay See prvu dozvolu za izdavanje elektronskog novca
Narodna banka Srbije je dala privrednom društvu iPay See iz Beograda dozvolu za izdavanje elektronskog novca, čime je ta kompanija, koja je do sada imala dozvolu za pružanje platnih usluga kao platna institucija, postala prva domaća institucija elektronskog novca.

Time je srpsko tržište platnih usluga, prateći savremene tendencije u načinima plaćanja, postalo bogatije za novu vrstu pružalaca platnih usluga, navode iz centralne banke.

Sticanjem ove dozvole, iPay SEE sada može da obavlja poslove u domaćem platnom prometu, budući da se servisi stranih institucija elektronskog novca (PayPal, Skrill i Payoneer), u skladu sa zakonom, mogu koristiti samo u platnom prometu sa inostranstvom.

U početnoj fazi iPay See će izdavati elektronski novac pre svega preko mreže distributera čiji će spisak biti objavljen na internet prezentaciji te institucije.

Pri izdavanju elektronskog novca, korisniku se dodeljuju jedinstveni elementi koji su samo njemu dostupni i koji služe za autentifikaciju pri plaćanju. Izdati elektronski novac može da se koristi za kupovinu robe i usluga u internet prodavnicama trgovaca s kojima iPay See ima uspostavljenu saradnju, a čiji se spisak nalazi na internet stranici te institucije elektronskog novca.

Plaćanja elektronskim novcem za kupovinu robe i usluga mogu nesmetano da obavljaju kako građani, tako i privredni subjekti (preduzetnici i privredna društva).

NBS očekuje, kao što je to istaknuto i u planovima društva iPay See, da će najkasnije početkom naredne godine ta institucija u sledećoj fazi ponuditi korisnicima uslugu tzv. digitalnog novčanika, odnsono da će omogućiti kreiranje elektronskog novca u potpuno virtuelnom okruženju uvođenjem mogućnosti da se stanje elektronskog novca dopunjuje korišćenjem platnih kartica na internetu ili preko mobilnih aplikacija.

Time bi se stvorili uslovi i za neposredna plaćanja elektronskim novcem na (fizičkim) prodajnim mestima, pored toga što će već u početnoj fazi biti omogućeno plaćanje u internet prodavnicama.

Iz NBS podsećaju da elektronski novac predstavlja potpuno ravnopravnu elektronsku zamenu za novčanice i kovani novac, a obično se koristi za plaćanja putem interneta, aplikacija na mobilnim telefonima, NFC čipa i sl.

Korisnik je zaštićen i tako što u svakom trenutku može zatražiti povlačenje (otkup) elektronskog novca, tj. institucija elektronskog novca je dužna da bez odlaganja, po zahtevu korisnika, prenese na tekući račun iznos novčanih sredstava koji odgovara trenutnom stanju elektronskog novca, ili da mu isplati odgovarajući iznos tih sredstava u gotovom novcu, navodi se u saopštenju.


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta