Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
U 2017. moguće nove linije sa aerodroma Konstantin Veliki
Pariz, Barselona, Malta, Podgorica ili Tivat, pa i neka letnja destinacija u Turskoj mogli bi da se već naredne godine nađu u ponudi sa aerodroma Konstantin Veliki, rekao je gradonačelnik Niša Darko Bulatović ističući da do kraja godine nije planirano uvođenje novih linija.

Govoreći o dolasku najveće niskotarfne avio-kompanije Ryanair po prvi put u Niš, u Srbiju gradonačelnik je istakao da je to jedan od najpozivnijih događaja koji se desio u poslednjih 30 godina i da će ova avio-kompanija početkom zimskog reda letenja zvanično startovati sa tri nove linije - Diseldorf-Weeze, Bratislava i Milano-Bergamo.

- Radi se o najvećoj svetskoj low-cost kompaniji koja nikada nije letela iz Srbije, posebno ne iz Beograda, i ovo je prvo sletanje u Srbiju i to na niški aerodrom. Linija prema Berlinu, Diseldorfu, Bratislavi i Milanu, od koje nas poslednje tri linije očekuju u narednom periodu. Do kraja godine ukupno 9 linija biće u ponudi sa niškog aerodroma, a za sledeću ćemo videti. Planiramo Pariz, Barselonu, Maltu, pokušaćemo možda i Crnu Goru. Razgovaramo i sa turskim prijateljima da nam pomognu - izjavio je Bulatović.

Sa niškog aerodroma putnici mogu da lete ka šest destinacija širom Evrope i to Wizz Air-om do Bazela, Malmea, Dortmunda, Memingena, Ajndhovena, kao i Ryanair-om za sada samo do Berlina, prenosi FlyFromNiš.

Najveći niskotarifni avio-prevoznik će početkom zimskog reda letanja u uvesti linije i ka Diseldorfu, Bratislavi i Milanu.

Direktor niškog aerodroma Vladica Đurđanović kaže da linija Niš-Beograd ne bi bila isplativa i da bi za to morale da se izdvajaju subvencije, prenosi FlyFromNiš.

Prema Đurđanovićevim rečima, treba raditi na tome da se što pre osavremeni železnički transport i na taj način omogućiti potencijalnim putnicima da za dva sata dođu do Beograda i onda odlete ka nekoj destinaciji.

- Mislim da za kompaniju Air Serbia nije komercijalno isplativo da leti. Mi nikada nismo insistirali da avioni Air Serbia lete iz Niša, jer onda treba subvencionisati i dotirati gubitke. Air Serbia ne bi nikada imala pozitivan rezultat na relaciji Niš-Beograd - istakao je Đurđanović.

Nacionalna aviokompanija već sedmu godinu za redom nema redovnih letova iz Niša. Jat Airways je iz Niša poslednji put leteo 2009. na relaziciji Niš - Cirih, kada se zbog slabe potražnje linija ukinula.

Nacionalni avio-prevoznik od tada pa do danas koristi aerodrom Konstantin Veliki isključivo kao alternativni aerodrom koji je Air Serbia prošle godine usled više maglovitih dana na aerodromu Nikola Tesla koristila.


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta