U 2017. moguće nove linije sa aerodroma Konstantin Veliki Pariz, Barselona, Malta, Podgorica ili Tivat, pa i neka letnja destinacija u Turskoj mogli bi da se već naredne godine nađu u ponudi sa aerodroma Konstantin Veliki, rekao je gradonačelnik Niša Darko Bulatović ističući da do kraja godine nije planirano uvođenje novih linija.
Govoreći o dolasku najveće niskotarfne avio-kompanije Ryanair po prvi put u Niš, u Srbiju gradonačelnik je istakao da je to jedan od najpozivnijih događaja koji se desio u poslednjih 30 godina i da će ova avio-kompanija početkom zimskog reda letenja zvanično startovati sa tri nove linije - Diseldorf-Weeze, Bratislava i Milano-Bergamo.
- Radi se o najvećoj svetskoj low-cost kompaniji koja nikada nije letela iz Srbije, posebno ne iz Beograda, i ovo je prvo sletanje u Srbiju i to na niški aerodrom. Linija prema Berlinu, Diseldorfu, Bratislavi i Milanu, od koje nas poslednje tri linije očekuju u narednom periodu. Do kraja godine ukupno 9 linija biće u ponudi sa niškog aerodroma, a za sledeću ćemo videti. Planiramo Pariz, Barselonu, Maltu, pokušaćemo možda i Crnu Goru. Razgovaramo i sa turskim prijateljima da nam pomognu - izjavio je Bulatović.
Sa niškog aerodroma putnici mogu da lete ka šest destinacija širom Evrope i to Wizz Air-om do Bazela, Malmea, Dortmunda, Memingena, Ajndhovena, kao i Ryanair-om za sada samo do Berlina, prenosi FlyFromNiš.
Najveći niskotarifni avio-prevoznik će početkom zimskog reda letanja u uvesti linije i ka Diseldorfu, Bratislavi i Milanu.
Direktor niškog aerodroma Vladica Đurđanović kaže da linija Niš-Beograd ne bi bila isplativa i da bi za to morale da se izdvajaju subvencije, prenosi FlyFromNiš.
Prema Đurđanovićevim rečima, treba raditi na tome da se što pre osavremeni železnički transport i na taj način omogućiti potencijalnim putnicima da za dva sata dođu do Beograda i onda odlete ka nekoj destinaciji.
- Mislim da za kompaniju Air Serbia nije komercijalno isplativo da leti. Mi nikada nismo insistirali da avioni Air Serbia lete iz Niša, jer onda treba subvencionisati i dotirati gubitke. Air Serbia ne bi nikada imala pozitivan rezultat na relaciji Niš-Beograd - istakao je Đurđanović.
Nacionalna aviokompanija već sedmu godinu za redom nema redovnih letova iz Niša. Jat Airways je iz Niša poslednji put leteo 2009. na relaziciji Niš - Cirih, kada se zbog slabe potražnje linija ukinula.
Nacionalni avio-prevoznik od tada pa do danas koristi aerodrom Konstantin Veliki isključivo kao alternativni aerodrom koji je Air Serbia prošle godine usled više maglovitih dana na aerodromu Nikola Tesla koristila.
|