Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
Počinje akcija "Najbolje iz Srbije 2016" - Konkurs otvoren do 10. oktobra
Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija pozvali su kompanije da učestvuju u akciji "Najbolje iz Srbije 2016" u okviru koje će, 12. godinu zaredom, biti izabrani najuspešniji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu. Konkurs je otvoren do 10. oktobra, a pobednici će biti proglašeni krajem novembra.

Ovogodišnja akcija "Najbolje iz Srbije 2016" unapređena je osveženim vizuelnim identitetom, kreiran je novi sajt i omogućeno jednostavnije, onlajn prijavljivanje za kompanije i glasanje potrošača za najbolji brend. Kako se navodi u saopštenju PKS, uvedene su nove kategorije i inovirana metodologija izbora najboljih.

- U srpskoj privredi sve je više izuzetnih kompanija i posebnih brendova, uspešnih na domaćem i stranom tržištu. Proglašenjem najboljih iz Srbije kroz našu akciju doprinosimo većoj prepoznatljivosti proizvoda i kompanija koje ovde posluju, kao i njihovom boljem pozicioniranju u zemlji i na međunarodnim tržištima - istakao je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.

U proteklih 11 godina za ovo prestižno priznanje konkurisalo je skoro 1.500 brendova, a više od 200 je nagrađeno. Ove godine priznanja se dodeljuju u 24 kategorije, a uvedene su i tri nove - najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička i privredna manifestacija u Srbiji.

Nagrada "Najbolje iz Srbije" prepoznata je kao jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji, a brendovi se biraju prema utvrđenoj metodologiji, na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, kao i tržišno-finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.

Kompanije se za učešće mogu prijaviti do 10. oktobra, a nakon toga potrošači i stručna javnost glasaće za svoje omiljene brendove. Žiri koji i ove godine čine predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije, Ekonomskog fakulteta, Centra potrošača Srbije, marketinških agencija i medija, daće konačnu ocenu.

Učešće u akciji je besplatno.


Swisslion kupio fabriku Banat iz Vršca
Poslovni sistem Swisslion Takovo od polovine avgusta u posedu ima i fabriku Banat iz Vršca, koja je, kako je saopšteno, kupljena sa ciljem revitalizacije kompanije i njenih proizvoda.

Da je zaista tako potvrđuje činjenica da su se pred brojnim ljubiteljima slatkiša u Slatkim Swisslion kućama ponovo našli tradicionalni proizvodi, kao što je mlečna čokolada sa legendarnom kravicom, fini Scarlet deserti, raznolika paleta Juhu barova, YoYo tabla i još mnogo drugih proizvoda, proizvedeni po originalnim recepturama, uz primenu najsavremenije tehnologije.

Poslovni sistem Swission Takovo ima svoje proizvodne pogone u Srbiji, Makedoniji i BiH, i kompanije u svim zemljama okruženja koje njihove proizvode plasiraju kako u EU, tako i na sve kontinente.

U Vršcu su, do kupovine Banata, zapošljavali 600 radnika. Mesečna proizvodnja u fabrici u Vršcu je oko 2.000 tona. Tolika je i mesečna prodaja, od koje se 40 odsto plasira na tržište Srbije, a ostalo na izvozna tržišta.

U Vršcu, pored proizvodnog pogona, Poslovni sistem Swisslion ima i trgovinske kuće RDT Swisslion i HDC Swisslion i proizvodnu firmu Kondivik usluga, stacioniranu u Uljmi, koja se bavi preradom pšenice, odnosno proizvodnjom brašna.


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta