Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
Solidno trgovanje na Beogradskoj berzi, u fokusu Aerodrom
Interesovanje investitora na domaćem tržištu akcija danas je bilo fokusirano na hartije Aerodroma "Nikola Tesla", a BELEX indeksi su trgovanje zaključili s mešovitim rezultatima.
BEOGRAD - Interesovanje investitora na domaćem tržištu akcija danas je bilo fokusirano na hartije Aerodroma "Nikola Tesla", a BELEX indeksi su trgovanje zaključili s mešovitim rezultatima.

Ukupan promet na Beogradskoj berzi iznosio je 202,5 miliona dinara (1,7 miliona evra), pri čemu je gro trgovanja odnela dinarska državna obveznica.


Telekom Srbija uvodi širokopojasni internet u Leskovcu - Vrednost investicije 2,5 miliona dinara
Telekom Srbija uvešće u Leskovcu širokopojasni infrastrukturni Wi-Fi, prvenstveno u retko naseljenim mestima, gde je mobilni signal slabiji ili ga uopšte nema, a vrednost investicije je 2,5 miliona dinara. Ovo je saopšteno u sredu (23. maja 2018. godine) u sedištu grada Leskovca, nakon sastanka gradonačelnika Gorana Cvetanovića sa predstavnicima kompanije.

- Ova investicija značajna je za naš grad zbog bržeg i lakšeg pristupa - ocenio je Cvetanović.

Saradnja Telekoma i Leskovca je na visokom nivou, dodao je, jer je ovo preduzeće uvek izlazilo gradu u susret. Telekom je i donator Leskovca.

- Poslednja u nizu donacija je našoj bolnici u vidu računarske opreme vrednosti 1,2 miliona dinara - kazao je gradonačelnik.

Jedan od direktora Telekoma, Branko Stevanović, saopštio je da ova kompanija trenutno ima dva velika projekta i investira oko 600 miliona dinara.

- Jedan projekat se tiče svih gradova u Srbiji, pa i Leskovca. To je nekih 4 mil EUR. Pored lokalnih i državnih ustanova, naše usluge u fiksnoj i mobilnoj telefoniji koristi 26.000 domaćinstava, a poslednjim poboljšanjem o kome pričamo povećaće se za 7.000. Ovaj širokopojasni internet obuhvata ređe naseljena mesta, jer su do sada ona bila u podređenom položaju - istakao je Stevanović.


Nestle se okreće korišćenju zdravijih sastojaka u proizvodnji - Cipiripi prodat iz strateških razlog
Kompanija Nestle objavila je da je konditorski brend cipiripi prodala iz strateških razloga.

Direktorka komunikacija Nestle Adriatic Iva Taiber kazala je da se kompanija okreće korišćenju zdravijih sastojaka u proizvodnji i da "jednostavno ne može sve".

- Cipiripi ima dugu i bogatu istoriju, sa više od 27 godina prisustva u Srbiji, i sinonim je dobrih uspomena i detinjstva. U Paraćinki, koja je deo Silbo distrubucijske grupe, pronašli smo novi dom za našu konditorsku marku, unutar koga će brend i dalje da se razvija i unapređuje. Istovremeno, ova transakcija će kompaniji Nestle omogućiti veću usredsređenost na deo asortimana svojih globalno pouznatih brendova kod kojih planiramo snažan budući rast - dodala je Taiber.

Ona je kazala da se Nestle okreće novim partnerima i kao primer navela nedavni dogovor sa Starbucksom.

Kompanija Nestle je, podsetimo, početkom meseca saopštila da prodaje cipiripi u Srbiji kao deo kontinuirane revizije portfolija.

Očekuje se da će transakcija, koja uključuje čokoladne table i kremove, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uslova.

U kompaniji su istakli da transakcija neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestle Adriatic.


Nestle to start using healthier ingredients in products – Cipiripi sold for strategic reasons
Nestle has announced that the confectionery brand Cipiripi was sold for strategic reasons.

Nestle Adriatic Communications Director Iva Taiber said that the company was turning to using healthier ingredients in its production and that "it simply can"t do everything".

– Cipiripi has a long and rich history, with over 27 years of presence in Serbia, and is synonymous with good memories and childhood. In Paracinka, which is a member of the Silbo distribution group, we have found a new home for our confectionery brand, within which the brand will continue developing and being upgraded. At the same time, this transaction will allow Nestle to focus more on its globally renowned brands, planned for a strong growth in the future – Taiber added.

She said that Nestle was turning to new partners and cited the recent agreement with Starbucks as an example.

Let us remind that, at the beginning of the current month, Nestle announced that it was selling Cipiripi in Serbia as part of its continual portfolio revision.

The transaction, which includes chocolate bars and creams, will be carried out at the end of the second quarter of 2018, following the obtaining of the usual authorizations and conditions.

The company points out that the transaction will not have an impact on the jobs at Nestle Adriatic.


Sojaproteinu preti izbacivanje sa listinga Beogradske berze
Komisija za listing Beogradske berze sprovela je postupak nadzora nad izdavaocem Sojaprotein ad Bečej (SJPT), nakon što kompanija nije objavila godišnji finansijski izveštaj u roku predviđenom pravilnikom o listingu, odnosno do 30. aprila, saopštila je Beogradska berza.

Komisija je Sojaproteinu dala rok do kraja maja da objavi spomenuti izveštaj, inače će "biti prinuđena da isključi akcije Sojaproteina sa Prime Listing-a i prebaci ih na MTP Belex".

Podsetimo, Sojaprotein nije objavio godišnji finansijski izveštaj, a potom ni izveštaj za prvo tromesečje, zbog činjenice da je kompanija izabrala novog revizora 17. aprila koji nije uspeo da završi revizorski izveštaj. Kompanija nije navela da li ovaj događaj ima veze sa potencijalnim preuzimanjem većinskog vlasnika Sojaproteina, Victoria grupe.


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta