Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
Prethodni stečajni postupak za preduzeće Toza Marković iz Kikinde
Privredni sud u Zrenjaninu doneo je rešenje o pokretanju prethodnog postupka za ispitivanje ispunjenosti uslova za otvaranje stečaja, po unapred pripremljenom planu reorganizacije (UPPR), nad preduzećem Toza Marković iz Kikinde.

Kako je u oglasu objavio stečajni sudija Aleksandar Stoiljkovski, ročište za odlučivanje o predlogu i glasanju po unapred pripremljenom planu predlagača i stečajnog dužnika preduzeća Toza Marković zakazano je za 29. maj.

Određene su i mere sprečavanja promene finansijskog i imovinskog položaja, a za privremenog stečajnog upravnika imenovan je Vasilije Jovanović iz Zrenjanina.

Kompanija Toza Marković iz Kikinde je najstarija i najveća ciglarska kompanija u Srbiji, osnovana 1866. godine.


Od 1. aprila 2019. reklamiranje banaka pod lupom NBS - Nema više "sitnih slova"
Sve banke i finansijske institucije moraće od danas (ponedeljak, 1. april 2019.) da prilagode veličinu slova na svojim novim reklamama koje objavljuju u novinama, na televiziji, portalima, društvenim mrežama, aplikacijama...

Narodna banka Srbije (NBS) od danas kontroliše kako se davaoci finansijskih usluga oglašavaju, pa će se u reklamnim kampanjama pratiti da li su istiniti izrazi "bez kamate, bez troškova, vraćamo novac, na poklon..."

Bankama je ostavljen rok, da već postojeće reklame koje koriste, do 1. juna usaglase sa novim zakonskim rešenjima koja stupaju na snagu danas.

Nova pravila odnose se na reklamiranje u elektronskim i štampanim medijima, putem interneta, oglašavanjem telefonom pozivom građanima, zatim putem aplikacija, bilborda, panoa ali i u bankama, gradskom prevozu, aerodromima, autobuskim stanicama...

Kada je reč o oglasima u elektronskim medijima, minimalna veličina slova je "17", za oglašavanje u štampanim medijima "9", za reklamiranje na posterima i plakatima "30", dok je za oglašavanje na bilbordima predviđeno da slova budu minimalne veličine "90".


Advertising of banks under close scrutiny of NBS starting April 1, 2019 - No more “fine print”
Starting today ( Monday, April 1, 2019) all banks and financial institutions will be required to adjust the font size to their future commercial published in the papers, on television , internet portals, social networks and mobile applications.

As of today the National Bank of Serbia (NBS) will control the way the providers of financial services advertize and will monitor whether the expressions used in their commercials such as “without interest”, “no additional expenses”, “we return money...”, “gifts included”, etc. are in accordance with the facts.

The banks were given a deadline until June 1 to modify their existing commercial with the new regulation effective as of today.

New rules pertain to advertising in electronic and print media, online, over the phone ads, and also through mobile applications, on billboards, advertising boards in banks, city transport, airports, bus stations and elsewhere.

When it comes to ads in electronic media minimum required font size must be 17pt, for print media minimum size is 9pt, for posters and a-boards the size is 30pt whereas the font size on billboard ads must be 90pt minimum.


Inflacija u evrozoni pala u martu na 1,4 odsto međugodišnje
LUKSEMBURG - Inflacija u evrozoni je iznosila u martu ove godine 1,4 procenta na godišnjem nivou, u odnosu na 1,5 odsto u februaru, objavljeno je danas na zvaničnoj internet stranici zavoda za statistiku EU, Evrostata, uz napomenu da je reč o preliminarnoj proceni.

Rast potrošačkih cena u evrozoni je u martu znatno podbacio u odnosu na target Evropske centralne banke koji iznosi neznatno ispod 2,0 procenta.


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta