Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
Sa niškog aerodroma do Malmea i Bazela
Posle pauze duže od godinu i po dana Niš će, zahvaljujući mađarskoj niskobudžetnoj kompaniji "Viz er" (Wizz Air) od četvrtka, 25. juna, ponovo imati redovnu avio vezu sa svetom, i to do Malmea, a četiri dana kasnije i do Bazela.

U Javnom preduzeću "Aerodrom Niš" kažu da je niška vazdušna luka spremna za prihvat putnika, kojih će, kako ocenjuju, biti otprilike 150 po letu.

"Urađeno je puno toga na poboljšanju komfora putnika, uveden je novi kompjuterski i softverski sistem za prodaju karata i čekiranje, kao i nov video sistem za nadzor. Proširen je odlazni gejt i time je omogućeno zadržavanje Viz erovih aviona od samo 30 minuta", istakao je direktor JP "Aerodrom Niš" Vladica Đurđanović.

On je podsetio da će avioni "Viz era" leteti do švedskog Malmea tri puta nedeljnoi to utorkom, četvrtkom i subotom, a do Bazela u Švajcarskoj dva puta nedeljno, ponedeljkom i petkom. Đurđanović je istakao da je "Viz er" zainteresovan da aerodrom "Konstantin Veliki" postane baza jednog njegovog aviona, ali će to biti moguće verovatno 2016. godine.

"Neophodno je usvajanje novog Plana detaljne regulacije aerodroma i omogućavanje avio-kompanijama da grade hangare i prostor u kome će biti smešteni njihovi mehaničari i oprema za servisiranje aviona", kazao je Đurđanović.

Prema njegovim rečima, sa jednim avionom stacioniranim u Nišu bila bi obezbeđena tri do četiri leta dnevno, za više od 20 destinacija u svetu.

Đurđanović je podsetio da su brojna preduzeća i ustanove sa područja juga Srbije nedavno uputila zajednički poziv domaćoj avio-kompaniji "Er Srbija" da leti iz Niša, ali da iz ove kompanije još nije stigao nikakav odgovor.

"Er Srbiji smo predlagali liniju Niš-Beč, jer je to profitabilna linija, i to ne bi bili letovi sa gubitkom", naglasio je Đurđanović.

On je istakao da postoji interesovanje drugih avio-kompanija za letove do Tivta i na relaciji Niš-Osijek-Frankfurkt, ali da još nema konkretnih dogovora o tim letovima.

Pre "Viz era" sa niškog aerodroma leteo je crnogorski "Montenegro erlajns" (u periodu od 2009. do 2013) i italijanski "Vind džet" (2009-2010), ali su ti letovi skupo koštali grad Niš jer su podrazumevali subvencije avio-prevoznicima.


"Swarovski" prebacuje proizvodnju iz Lihtenštajna u Srbiju
Austrijski koncern "Swarovski" obustavlja proizvodnju u Trizenu u Lihtenštajnu i premešta je u Srbiju.

Tokom drugog kvartala iduće godine manuelna proizvodnja biće prebačena iz Trizena u Srbiju, saopštila je kompanija "Swarovski".

U Lihtenštajnu će, zbog obustavljanja proizvodnje, biti zatvoreno najmanje 50 radnih mesta.

Razlog za to je rastući pritisak cene manuelne proizvodnje, koji se pooštrio ukidanjem fiksnog kursa švajcarskog franka.

"Swarovski", međutim, ne odustaje od svog postrojenja u Trizenu i tamo će proširiti svoj menadžment mrežom isporuke proizvoda.


Swarovski relocates production from Lichtenstein to Serbia
Austrian concern Swarovski is halting production in Triesen, Lichtenstein and moving it to Serbia.

In the second quarter of this year, manual production will be relocated from Triesen to Serbia, Swarovski said in a release.

Due to this production stoppage in Lichtenstein, minimum 50 people will lose their job.
The reason for this is a growing pressure of the price of manual production, which got worse after Switzerland decided not to keep the franc at a fixed exchange rate with the euro.
However, Swarovski is not giving up its production facility in Triesen, which it plans to use to expand its management of product distribution network.


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta