Dobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzistaDobrodosli na sajt Medjunarodnog centra za razvoj finansijskog trzista
O namaUsluge CentraProizvodi CentraSavetovanja i seminariNasi rezultatiNasi klijenti
Arhiva vesti
Povećan broj putnika na Aerodromu Nikola Tesla - Neto dobit u prvih 11 meseci porasla za 2%
Broj putnika u novembru na beogradskom Aerodromu Nikola Tesla bio je za 6% veći, a broj poletanja i sletanja porastao je za 5% u odnosu na novembar 2017. godine, saopšteno je iz ove kompanije.

Kako je navedeno, u novembru je na beogradskom aerodromu opsluženo ukupno 370.456 putnika, što je uvećanje od šest odsto u odnosu na isti mesec prošle godine, a zabeleženo je i 4.338 poletanja i sletanja, što je za pet odsto više u odnosu na novembar 2017.

U prvih 11 meseci ove godine na Aerodromu Nikola Tesla Beograd usluženo je ukupno 5.267.613 putnika, što je za 6% više nego u istom periodu prošle godine. Zabeleženo je 56.178 poletanja i sletanja, odnosno 3% više nego u istom periodu prošle godine.

Ukupno ostvaren promet robe i pošte za prvih 11 meseci ove godine uvećan je za 16% u odnosu na isti period prošle godine.

Ostvaren ukupan prihod za period od januara do novembra 2018. godine iznosi 9.064.628.327 dinara i za 12% je veći u odnosu na isti period prethodne godine. Ostvareni rezultati poslovanja pokazuju da je ostvarena neto dobit u iznosu od 3.076.208.777 dinara veća za 2% u odnosu na isti period prethodne godine.


Telekom Srbija nastavlja kupovinu kablovskih operatera
Telekom Srbija se neće zaustaviti samo na kupovini Kopernikusa, već će se u njegovom vlasništvu uskoro naći još neki kablovski operateri, izjavio je Predrag Ćulibrk, generalni direktor Telekoma.

- Kupovina kablovskih operatera deo je naše strategije "Milion plus" koja predviđa da u narednom periodu imamo više od milion korisnika televizije i interneta, a to je podloga za razvoj ostalih servisa i usluga koje nudimo u paketima - rekao je Ćulibrk u intervjuu za Blic.

On je dodao da Telekom Srbija tu nažalost zaostaje za konkurencijom.

- Naš najveći konkurent ima više od 50% tržišnog udela u distribuciji TV sadržaja. Naš cilj je da pobedimo na tržištu i postanemo apsolutni lideri u svim segmentima - istakao je Ćulibrk.

Upitan da li je Kopernikus, za koji je plaćeno 195 mil EUR, preplaćen, on kaže da je "jedna čista biznis odluka ispolitizovana", što ukazuje da kod konkurencije postoji nervoza i strah od onoga što Telekom radi.

Ćulibrk je dodao da je vrednost Kopernikusa procenila jedna od četiri najveće konsultantske kuće u svetu, a poverenje su ukazale i strane banke koje finansijski prate Telekom u projektu "Milion plus". Kako je objasnio, na našem tržištu je 90 kablovaca koji nisu u sistemu SBB i Telekoma, a većinski vlasnik Kopernikusa je upravo njih imao nameru da kupi i za to je imao otvorenu kreditnu liniju. Telekom je, međutim, brzo regovao i okrenuo situaciju u svoju korist.

On je naveo i da je Telekom povećalo svoju ukupnu vrednost, da u prva tri kvartala ove imaju veći prihod nego u istom periodu 2017. godine i da su, u odnosu na prošlu godinu, operativna i neto dobit kompanije uvećane.


Vršačka fabrika konditorskih proizvoda Banat prestaje da postoji - Uskoro pripajanje Swisslionu, pro
Fabrika slatkiša Banat iz Vršca, koju je 2016. kupila kompanija Swisslion, uskoro će prestati da postoji, saznaje eKapija.

Na sajtu kompanije Swisslion Takovo objavljen je nacrt ugovora o pripajanju privrednog društva Banat 1894 iz Vršca tom poslovnom sistemu.

U tom dokumentu, koji je potpisan 28. novembra ove godine, na osnovu odluke o pripajanju donete početkom septembra stoji da Banat celokupnu svoju pokretnu i nepokretnu imovinu (vozila, zemljište, njive i zgrade u Vršcu), prenosi Swisslionu i prestaje sa postojanjem, bez sprovođenja postupka likvidacije.

Kako je navedeno, Swisslion će preuzeti i 99 zaposlenih u vršačkoj fabrici konditorskih proizvoda. Pripajanjem drugoj kompaniji, privredno društvo se briše iz registra firmi.

U nacrtu ugovora o pripajanju istaknuto je i da je vrednost imovine Banata 818.272.000 dinara, a da dugovi iznose 532.490.000 dinara, iz čega se vidi da Banat posluje pozitivno.

Kako je eKapiji rečeno u Swisslionu, "odluka o pripajanju Banata najvećoj konditorskoj industriji u regionu, doneta je u cilju racionalizacije i jedinstvenog nastupa na tržištu".

Na pitanje šta će biti sa proizvodnjom Banata i čuvenim brendovima poput mlečne čokolade Banat i YoYo čokolade sa rižom i da li će oni nastaviti da se proizvode pod tim imenom, iz Swissliona odgovaraju da će kontinuitet proizvodnje Banata i svih njegovih brendova biti nastavljen.

- Proizvodnja, proizvodni program i svi brendovi Banata nastavljaju osvajanje tržišta i potrošača, uz primenu jedinstvene Swisslion tehnologije koja garantuje najveći nivo kvaliteta i marketinške aktivnosti na jačanju brendova Banata 1894 - kažu u Swisslionu.

Direktorka vršačke fabrike Dragana Mrđa samo nam je kratko prokomentarisala da je pripajanje Banata Swisslionu "prirodno", jer je u pitanju veliki sistem.

Skupštine akcionara obe firme tek treba da se izjasne o nacrtu ugovora o pripajanju, a rok za to je 60 dana od dana njegovog objavljivanja na sajtu Agencije za privredne registre.

Podsetimo, Swisslion je Banat kupio pre dve godine od požarevačkog Bambija sa, kako je tada navedeno, "ciljem revitalizacije kompanije i njenih proizvoda".


"Mali" akcionari
Emitenti
Posrednici
Investitori
Proizvodi Centra
Arhiva vesti
Kontaktirajte nasKnjiga gostijuMapa sajta